2010 m. rugpjūčio 23 d., pirmadienis

Business Casual

Paskutiniu metu tenka dažnai pasukti galvelę ką gi apsirengus į darbą. Vis gi darbas rimtoje įstaigoje, tarp kostiumuotų dėdžių, verčia pasitempti ir mane. Bet man labai labai, oi kaip labai, nesinori lysti į klasikinį tamsų kostiumėlį. Todėl bandau visokius aprangos variantus. Tikiuos, kad laikui einant atrasiu keletą puikių derinių, su kuriais jausiuos gerai, patogiai, ne perdaug moteriškai (dėl kūno formų, deja, kartais ir paprastas rūbas gali per daug kai ką aptempti ir išryškinti ir dėl to tokia apranga tampa jau nebe oficiali...) ir nereiks beveik kiekvieną dieną sukti galvą ką apsirengti. Nors, ką aš čia bandau apgauti? Moterys visada suka galvą ką apsirengti ir beveik visada nėra ką apsirengti :))) Labai džiaugiuosi, kad moterims nėra keliami tokie griežti reikalavimai, kaip, kad vyrams - dėvėti kostiumą darbe, todėl aš vis bandau aksesuarų, spalvų pagalba pagyvinti oficialią aprangą.
Čia keletas man patikusių derinukų iš interneto, nes aš dar vis "nelendu į eterį" :))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą