2010 m. rugpjūčio 5 d., ketvirtadienis

Maisto gaminimo Blog'u mada?

Seniai berašiau čia, tai norisi atsigriebti :))
Man pačiai labai patinka skaityti įvairius Blog'us. Paskutiniu metu dažniausiai užklystu į maisto gaminimo Blog'us. Ypač pamėgau Beatos blog'ą. Puikus čios moteriškės (gal neįsižeis už šį terminą mieloji Beata, aš pati jau irgi save laikau moteriške :)) jumoro jausmas, rašymo stilius verčia tiesiog laukti kiekvieną dieną naujų įrašų. Bet aš toks keistas sutvėrimas, kad tai, kas tampa labai populiaru tarp masių, man pasidaro atgrasu. Todėl man pradeda atrodyti, kad dabar tarsi kažkokia manija apsėdo visas namų šeimininkes ir ne tik, ir visos kuria savo Blog'us. Nesiimu spręsti ar tai gerai, ar tai blogai, bet mane tai šiek tiek stebina. Kita vertus, kodėl aš pati tada rašau Blog'ą? Nežinau... :) Pakolkas jo niekam nerodau, nes nemanau, kad pakolkas jis kažkam įdomus. Bet jei atsiras kažkas, kam jis pasirodys įdomus, gal tada ir su draugais jo adresu pasidalinsiu. 
O gal ši mada jau senai vyrauja, tik aš pati tai neseniai pastebėjau?

Norėčiau šiandien vakarienauti taip....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą